Tècnic/a Set-up campanyes (CRM)

29 Inscrits

Referència oferta:

FA07315527

Data publicació oferta:

03/05/2021

Data de tancament:

29/06/2021

Llocs de treball:

1

Universitat Oberta de Catalunya

Descripció de l'oferta

La UOC és una universitat innovadora, arrelada a Catalunya i oberta al món. La missió de la UOC és formar les persones al llarg de la vida i contribuir al seu progrés i al de la societat. D’acord amb la visió del seu Pla estratègic, la UOC vol ser una universitat que, connectada en xarxa amb la resta d’universitats del món, impulsi la construcció d’un espai global de coneixement i faci recerca de frontera sobre la societat del coneixement. La UOC té un model educatiu propi, innovador i centrat en l’estudiant, que ofereix una formació de qualitat i personalitzable, alhora que fomenta la competitivitat dels estudiants i contribueix al progrés de la societat. La persona seleccionada s’incorporarà com a gestor/a de campanyes a l’equip de l’equip de Fidelització i CRM, de l’Àrea Comercial de la UOC.

BARCELONA - BARCELONÈS - 08035 BARCELONA

Detall de les funcions del lloc de feina

Funcions: •Gestió del portafoli comercial de les famílies de productes assignats. •Maquetació html emails de campanya. •Execució de les campanyes d’emailing segons defineix equip de creativitat. •Càrrega a Call Center seguint estratègia establerta. •Gestió de les eines d'emissió de missatges. •Responsabilitat del control de qualitat del enviaments de missatges. •Seguiment dels resultats aconseguits d'acord amb la política comercial per tal d’assolir i optimitzar processos existents (millora contínua) i assolir els objectius de matrícula esperats. •Realització d’informes de seguiment de l’activitat. •Participació amb altres equips per tal d’elaborar conjuntament l’estratègia comercial del grup CRM i Fidelització. Es farà una contractació laboral indefinida a temps complet, amb previsió d’incorporació al juny del 2021. Tenint en compte la situació actual provocada per la crisi del COVID-19, actualment a la UOC estem treballant des de casa. No obstant, quan la situació sigui favorable, el centre de treball serà la seu de Tibidabo ubicada a Avinguda Tibidabo 39. . Demanem: •Domini d’eines d’e-mailing: Smart Focus, Mailchimp, Salesforce Marketing Cloud, ExactTarget, etc. •Coneixements HMTL. •Experiència prèvia en gestió de campanyes d’estudis universitaris (calendari d’accions, segmentació), així com en la gestió de continguts (e-mail, sms, etc.). •Experiència prèvia en control de qualitat. •Capacitat de comunicació i d’expressió oral i escrita en castellà i català. •Habilitat per a les relacions personals i per a la comunicació verbal i escrita, amb capacitat de síntesi i influència. •Persona amb un alt nivell d’iniciativa, capacitat d’organització i treball en equip. Valorem •Formació en Periodisme, Comunicació audiovisual, Marketing, ADE o similar. •Coneixement de la UOC i el seu model educatiu. •Experiència prèvia en entorns d’educació superior.

Requisits

  • Experiència 0 mesos

Condicions del lloc de treball

  • Contracte laboral indefinit (0 mesos)
  • Jornada completa