TELEOPERADOR

39 Inscrits

Incorporació immediata Oferta persones amb discapacitat

Referència oferta:

FA07327062

Data publicació oferta:

05/05/2021

Data de tancament:

28/06/2021

Llocs de treball:

1

ASPID

Descripció de l'oferta

servei de telemarqueting i atenció al client per a diferecntes empreses, serveis de 24 hores

LLEIDA - SEGRIÀ - 25005 LLEIDA

Detall de les funcions del lloc de feina

Realització de tasques de recepció i emissió de trucades. - Utiñlització de software i hardware especific de call center - Gestió de tramits en funció dels protocols. Enviament d'incidencies, realització de tramits online. cobrament via tpv - Recollida de les dades pertinents. - Recollida de la producció d'un mateix: trucades, gestions, comput incidÈncies. Utilització dels canals de comunicació per cada client i per la producció: fax, e-mail, telefon, etc. Utilització coorecta de les eines de comunicació,

Requisits

  • Experiència 0 mesos. No es detalla experiencia concreta ni minima, però es valorarà experiencia en serveis similars, antenció al client , treballs en call center, comercials, administratius
  • Estudis primaris complets
  • Francès (parlat superior, escrit superior)
  • Català (parlat superior, escrit superior)
  • Anglès (parlat superior, escrit superior)
  • Competències / coneixements: gestió de l'estres (nivell: alt) : tecniques d'atenció al client i comuinicació telef (nivell: alt) : empatia (nivell: alt) : paquet office (nivell: alt) :

Condicions del lloc de treball

  • Contracte laboral temporal (0 mesos)
  • Jornada completa
  • Salari mensual brut des de '1150' fins a '1300'