Auxiliar Administratiu/iva - Gestió documental
84 Inscrits
Referència oferta:
FA07466504
Data publicació oferta:
08/06/2021
Data de tancament:
02/07/2021
Llocs de treball:
1
Universitat Pompeu Fabra
Descripció de l'oferta
Donar suport administratiu en gestió documental. Col·laborar en la gestió del dipòsit d'arxiu, amb especial incidència en el ingressos de documents i els que estan en circulació. Col·laborar en la gestió de dipòsits (etiquetar i numerar expedients/capses de documents, moure i revisar transferències de documents, controlar condicions del dipòsit), en el processament de documentació, en el suport administratiu a la unitat (fer comandes de material i el control/expedició de correspondència interna i externa, introduir informació a les bases de dades corresponents) i en el préstec (atendre sol·licituds de consulta de documentació/audiovisuals, controlar la circulació de préstecs i reclamar retorn, si escau) És valorarà favorablement tenir experiència en tasques administratives de caire similar. Incorporació: juny 2021 Durada prevista aproximada de 2 mesos (possible pròrroga d'1 mes). Jornada completa de 35h/setmana, en horari partit: 9.30h-14h i una tarda 15.30h-17.30h amb franges de flexibilitat (8.00h-9.30h, 14h-19.30h). Retribució bruta mensual de 1.614,77€ (brut anual de 22.594,92€).
Detall de les funcions del lloc de feina
Donar suport administratiu en gestió documental. Col·laborar en la gestió del dipòsit d'arxiu, amb especial incidència en el ingressos de documents i els que estan en circulació. Col·laborar en la gestió de dipòsits (etiquetar i numerar expedients/capses de documents, moure i revisar transferències de documents, controlar condicions del dipòsit), en el processament de documentació, en el suport administratiu a la unitat (fer comandes de material i el control/expedició de correspondència interna i externa, introduir informació a les bases de dades corresponents) i en el préstec (atendre sol·licituds de consulta de documentació/audiovisuals, controlar la circulació de préstecs i reclamar retorn, si escau)
Requisits
- Experiència 12 mesos. Imprescindible: -titulació mínima exigida d'educació secundària obligatòria o nivell equivalent. -certificat de coneixements de llengua catalana a de nivell c1-mcer (o superior) es valorarà favorablement: -experiència en tasques administratives /similars a les de l'oferta. -domini d'eines tic (ms office, google apps). -coneixements de llengua anglesa de nivell b2-mcer. -competències personals: comunicació personal efectiva, orientació a l’usuari, orientació a la qualitat i als resultats, iniciativa i treball en equip i cooperació.
- Títol de batxillerat
- Títol fp de grau superior - administració
- Espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: aplicacions google (nivell: mitjà) : ús de tecnologies d'informació i comunicació (nivell: mitjà) : eines ms office (nivell: mitjà) :
Condicions del lloc de treball
- Contracte laboral temporal (2 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1614