Auxiliar Administratiu/iva - Gestió documental

84 Inscrits

Incorporació immediata

Referència oferta:

FA07466504

Data publicació oferta:

08/06/2021

Data de tancament:

02/07/2021

Llocs de treball:

1

Universitat Pompeu Fabra

Descripció de l'oferta

Donar suport administratiu en gestió documental. Col·laborar en la gestió del dipòsit d'arxiu, amb especial incidència en el ingressos de documents i els que estan en circulació. Col·laborar en la gestió de dipòsits (etiquetar i numerar expedients/capses de documents, moure i revisar transferències de documents, controlar condicions del dipòsit), en el processament de documentació, en el suport administratiu a la unitat (fer comandes de material i el control/expedició de correspondència interna i externa, introduir informació a les bases de dades corresponents) i en el préstec (atendre sol·licituds de consulta de documentació/audiovisuals, controlar la circulació de préstecs i reclamar retorn, si escau) És valorarà favorablement tenir experiència en tasques administratives de caire similar. Incorporació: juny 2021 Durada prevista aproximada de 2 mesos (possible pròrroga d'1 mes). Jornada completa de 35h/setmana, en horari partit: 9.30h-14h i una tarda 15.30h-17.30h amb franges de flexibilitat (8.00h-9.30h, 14h-19.30h). Retribució bruta mensual de 1.614,77€ (brut anual de 22.594,92€).

BARCELONA - BARCELONÈS - 08002 BARCELONA

Detall de les funcions del lloc de feina

Donar suport administratiu en gestió documental. Col·laborar en la gestió del dipòsit d'arxiu, amb especial incidència en el ingressos de documents i els que estan en circulació. Col·laborar en la gestió de dipòsits (etiquetar i numerar expedients/capses de documents, moure i revisar transferències de documents, controlar condicions del dipòsit), en el processament de documentació, en el suport administratiu a la unitat (fer comandes de material i el control/expedició de correspondència interna i externa, introduir informació a les bases de dades corresponents) i en el préstec (atendre sol·licituds de consulta de documentació/audiovisuals, controlar la circulació de préstecs i reclamar retorn, si escau)

Requisits

  • Experiència 12 mesos. Imprescindible: -titulació mínima exigida d'educació secundària obligatòria o nivell equivalent. -certificat de coneixements de llengua catalana a de nivell c1-mcer (o superior) es valorarà favorablement: -experiència en tasques administratives /similars a les de l'oferta. -domini d'eines tic (ms office, google apps). -coneixements de llengua anglesa de nivell b2-mcer. -competències personals: comunicació personal efectiva, orientació a l’usuari, orientació a la qualitat i als resultats, iniciativa i treball en equip i cooperació.
  • Títol de batxillerat
  • Títol fp de grau superior - administració
  • Espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
  • Català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
  • Anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
  • Competències / coneixements: aplicacions google (nivell: mitjà) : ús de tecnologies d'informació i comunicació (nivell: mitjà) : eines ms office (nivell: mitjà) :

Condicions del lloc de treball

  • Contracte laboral temporal (2 mesos)
  • Jornada completa
  • Salari mensual brut 1614