Coordinador/a Centre d’Assessorament Telefònic

16 Inscrits

Referència oferta:

FA07501424

Data publicació oferta:

16/06/2021

Data de tancament:

15/09/2021

Llocs de treball:

1

Universitat Oberta de Catalunya

Descripció de l'oferta

La UOC és una universitat innovadora, arrelada a Catalunya i oberta al món. La missió de la UOC és formar les persones al llarg de la vida i contribuir al seu progrés i al de la societat. D’acord amb la visió del seu Pla estratègic, la UOC vol ser una universitat que, connectada en xarxa amb la resta d’universitats del món, impulsi la construcció d’un espai global de coneixement i faci recerca de frontera sobre la societat del coneixement. La UOC té un model educatiu propi, innovador i centrat en l’estudiant, que ofereix una formació de qualitat i personalitzable, alhora que fomenta la competitivitat dels estudiants i contribueix al progrés de la societat La persona seleccionada s’incorporarà com a coordinador/a a l’equip del Centre d’Assessorament Telefònic de la UOC i es responsabilitzarà de l’assessorament i venda directe del producte formatiu de la UOC.

BARCELONA - BARCELONÈS - 08035 BARCELONA

Detall de les funcions del lloc de feina

Funcions: ¿Responsabilització del bon funcionament de les operacions a la sala de vendes i de la millora permanent de la qualitat del servei. ¿Millora de l’efectivitat comercial dels assessors permanents i de nova incorporació. ¿Motivació permanent de l’equip al seu càrrec. ¿Suport permanent a l’equip d’assessors, resolent dubtes, gestionant casos complexes, controlant i optimitzant la interacció de l’equip i gestionant la solució de les incidències tècniques. ¿Anàlisi dels reportings d’activitat i rendiment del seu equip, així com proposta i implementació d’accions correctores. ¿Auditoria i escoltes de l’equip, i gestió total dels plans de millora personalitzats per a cada assessor. ¿Generació de propostes d’innovació permanent dels diferents processos i eines de suport emprades en l’activitat telefònica. ¿Organització de l’equip respecte a torns, vacances, horaris i càlcul de mesures de rendiment i incentius. ¿Responsabilització dels processos de selecció, formació i renovació del seu equip. ¿Col•laboració amb la directora del CAT en el disseny de l’argumentari comercial. ¿Col•laboració amb la directora del CAT en el disseny del circuit de dinamització paral•lel a la trucada telefònica i en la fixació, i revisió i modificació diària dels paràmetres claus del call center (cua d’espera, nº d’intents de trucada, ringtime, prioritat per campanya, balanceig de càrregues entre agents, balanceig entre campanyes d’insistència i reprogramació lliure per agent, connexió/desconnexió d’agents, etc.) ¿Assoliment dels objectius de venda fixats, a través de diferents KPI’s. ¿Es coordinarà un equip de 5-10 persones. Es farà una contractació laboral indefinida, a temps complet, en horari de tarda (de dilluns a dijous de 12.30h a 21h i els divendres de 13h a 19h) i amb previsió d’incorporació immediata. Tenint en compte la situació actual provocada per la crisi del Covid19, es treballarà des de casa fins que la situació canviï. No obstant, el centre treball serà a la seu de Tibidabo, ubicada a l’Av. Tibidabo, 39-43 de Barcelona, quan la situació sigui favorable. Demanem: ¿Experiència en coordinació d’equips d’assessors de productes formatius. ¿Experiència en la utilització de call centers automatitzats. ¿Habilitat per a les relacions interpersonals, empatia i comunicació verbal i escrita, a més d’iniciativa personal, constància i capacitat d'organització i treball en equip. ¿Capacitat analítica per a dissenyar processos i quadres de comandament i analitzar resultats. ¿Persona proactiva i amb capacitat de resiliència. ¿Actitud comercial, de servei a client, i orientació a resultats. ¿Capacitat de treball sota pressió, assumpció de reptes i compromís, amb una activitat que inclou una part rellevant de remuneració per objectius. ¿Bon coneixement d'ofimàtica com a usuari (Microsoft Office). ¿Coneixement del model formatiu de la UOC. ¿Bon nivell de català (nivell C) i castellà. Valorem: ¿Experiència en la venda de productes formatius de nivell universitari. ¿Nivell d’anglès de B2 del marc comú de referència, o equivalent al First Certificate.

Requisits

  • Experiència 0 mesos

Condicions del lloc de treball

  • Contracte laboral indefinit (0 mesos)
  • Jornada completa