Recomanacions

Recomanacions per a les persones que busquen feina


Volem traslladar-te algunes recomanacions que faran més fàcil la visibilitat de la teva candidatura quan una empresa endegui un procés de selecció de personal. Són pocs, revisa’ls amb deteniment:

  

Facilita les teves dades per ser contactat/da amb agilitat 

 Incorpora un telèfon de contacte. Les empreses poden necessitar posar-se en contacte amb tu ràpidament i la via més habitual serà el telèfon.

  Incorpora una adreça de correu electrònic a la que accedeixis habitualment i estigues pendent dels correus que t’hi arriben.

  Revisa el grau de visibilitat de les teves dades. L’empresa t’ha de conèixer i, com més informació disposi, més interès pot tenir en la teva candidatura.

 

Crea un cv a mida de l’oferta de feina

 Crea diferents currículums, en funció de la part del teu perfil que vulguis destacar, en relació al tipus de feina que t’interessa o bé a l’oferta de feina que vols enviar la teva candidatura. 

  Posa el màxim d’informació en cada CV.

 

Les preguntes killer són fonamentals per triar candidats/es

 Si la/es pregunta/es killer et permet/en resposta oberta, no contestis només “Sí” / “No”.

 Explica quelcom més que permeti a l’empresa saber que ets el/la candidat/a adequat/ada

 

Selecciona

 Quan trobis una oferta que t’interessi, llegeix-la detingudament i assegura’t que compleixes amb el perfil sol·licitat

  No t’apuntis a ofertes laborals en les que no compleixis els requisits. A les empreses no els agrada trobar candidats/es que no han llegit l’oferta laboral i que no compleixen els requisits.

 

Filtra

 Utilitza els recursos que et proporciona Feina Activa per localitzar les ofertes que més t’interessin.

 • Cerca avançada, per filtrar les ofertes per paràmetres.

• Les meves cerques, per guardar les cerques i programar la notificació de les ofertes resultants.

 

Totes aquestes opcions les trobaràs en l’apartat ”Cercador d’ofertes”.

 

També pots rebre les ofertes per categories a través d’una subscripció 

RSS (un format per difondre els continguts d’un web a un conjunt de subscriptors que permet conèixer les novetats publicades sense necessitat d’accedir al lloc web –una manera de guanyar temps i no perdre’s cap actualització–).