Resultat de la cerca
Experiència 6 mesos. Experiència com a caixer, dependent, etc., Jornada completa, Salari mensual brut des de '1400' fins a '1450'
ROGES SUPERMERCATS, cadena de distribució dedicada al sector de l'alimentació que opera sota l'ensenya CONDIS, necessita cobrir un lloc de treball de caixer/a-reponedor/a en el seu centre del Pont de Vilomara.
Experiència 1 anys. Experiència prèvia arbitrant partits amb jugadors joves., Jornada parcial matí (3 hores - fix i periòdic de caràcter discontinu)
Des de Nascor Formació busquem un/a àrbitre/a de futbol per a la realització d’un torneig de futbol 5 amb jugadors joves, que finalitzarà amb un pica-pica per a les persones participants. Detalls de l’activitat: - Activitat: Torneig de futbol 5 + pica-pica final - Espai: Camp de Can Mas, Cabrils - Horari: De 10.00 a 13.00 h Requisits valorables: - Experiència prèvia arbitrant partits amb jugadors joves. - Coneixement de les normes del futbol 5. - Actitud pedagògica, responsabilitat i imparcialitat.
Experiència 1 anys. · Imprescindible Experiencia en retención de clientes o ventas en el entorno de call center. , Jornada completa, Salari mensual brut des de '1300' fins a '1700'
TP Spain Barcelona busca Agentes de atención al cliente con Catalán e Inglés para retener y fidelizar los clientes de una importante empresa del sector bancario. Inbound retención de clientes seguros de autos, hogar, comercios y vida. No es un perfil agresivo, sí de negociación con el cliente. Le ofrecemos ciertos beneficios bastante buenos para que se quieran quedar. Ofrecemos · Jornada de 35 horas/semanas. · Horario: Abril a Septiembre: 8.00-15.00h de Lunes a Viernes. Octubre a marzo: Los jueves se hace de 12 a 19h , resto de días de 8.00 a 15.00h · Salario convenio contact center para puesto de teleoperador especialista+ bonus de ventas · Trabajo presencial en AV Diagonal 67 planta 8. · Contrato de 3 meses prorrogables. · Formación presencial 5 días en horario de 9 a 15 h, remunerada en la primera nomina al superarla. form: 1*texto oculto*Diciembre e Incorporación el 02/01/2026 ¡No demores, te esperamos!
Experiència 36 mesos. Mínim de 3 anys d'experiència en suport de TI, idealment en un entorn de fabricació., Jornada completa, Salari mensual brut 2000
Tècnic/a informàtic, amb experiència mínima de 3 anys en suport de TI, idealment en un entorn de fabricació. • Coneixements sòlids de governança de TI, inclòs el compliment normatiu i els estàndards corporatius.
Experiència 36 mesos. • Desenvolupar i lliurar dissenys competitius en costos, dins del termini, pressupost i qualitat objectiu, complint els requisits del client (Desenvolupament i llançament impecables de productes). • Liderar l'enginyeria de projectes per a productes adjudicats (electrònica bàsica) durant el desenvolupament, el llançament i la producció., Jornada completa, Salari mensual brut 2500
Enginyer/a amb 3 anys d'experiència amb títol universitari en electrònica, telecomunicacions o enginyeria industrial.
Experiència 1 anys. Experiència en redacció d'informes sobre infrastructures energètiques., Jornada completa, Salari mensual brut 2143
1 ENGINYER/A TÈCNIC/A INDUSTRIAL I DE PRODUCCIÓ amb Cert. Discapacitat =ó>33%. Requisits: titulació en Enginyeria Industrial o titulació similar. Màster en temes relacionats amb l’Energia.Coneixements específics: Office nivell avançat, coneixements d’Excel avançat o bases de dades. Coneixements de programació. Coneixements de software de simulació energètica. Coneixements de SIG (QGIS, ESRI). Experiència en analitzar dades de sistemes energètics. Experiència en redacció d’informes sobre infraestructures energètiques. Coneixements de recursos renovables, anàlisi i interpretació de dades dels mapes de potencial, mapes de capacitat de xarxes i subestacions elèctriques. Coneixement per generar propostes d’alternatives per a la millora de l’eficiència energètica, la implantació de renovables i la reducció d’emissions, viables tècnica i econòmicament. Domini de català i castellà. Condicions: contracte indefinit, salari 2.143€ bruts mensuals per 14 pagues, jornada completa de 40 hores en horari flexible de 8-18h amb els corresponents descansos.
Experiència 1 mesos. Desitjable experiència prèvia realitzant labors de neteja de vidres (edificis, oficines, locals, zones comunes, etc....). Es valorarà positivament coneixement de subministraments i productes químics de neteja. Valorable títol en Educació General Bàsica o títol ESO., Jornada parcial (18 hores - jornada setmanal)
Multiserveis Ndavant, empresa especialitzada al sector de la neteja, necessita incorporar una persona per a realitzar la neteja a la Vall d'Hebrón. Requisits: • Perfecte domini de les llengües vehiculars tant a nivell oral com escrit. • Documentació en vigor. Si es disposa de permís de treball aquest haurà d'estar vigent (no caducat o amb la resolució afirmativa de renovació). • En disposició de número d'afiliació a la seguretat social. • Responsable i amb ganes de treballar. • Experiència en neteja. Oferim: • Jornada Laboral: Entre setmana o caps de setmana i festius, depèn disponibilitat. • Horari: A determinar. • Tipus de contracte: Temporal baixa IT • Data d'incorporació: Inmediata. • Salari brut: A determinar segons hores treballades. • Cura en xarxa: Servei d'atenció psicoemocional disponible tots els dies de l'any. Ndavant és una empresa compromesa a garantir la igualtat d'oportunitats, promovent la presència equilibrada entre dones i homes i fomentant la inclusió laboral de col·lectius vulnerables, sent especialment benvingudes les candidatures per a ocupar llocs en activitats amb " infrarepresentació" femenina. En enviar la teva sol·licitud d'ocupació, Ndavant tractarà les teves dades com a responsable de tractament per a valorar la teva candidatura i, si és el cas, contactar amb tu. La base que legitima el tractament és la teva sol·licitud d'aplicació a l'oferta publicada. Les dades que tractarem són els continguts en el teu perfil d'aquest portal d'ocupació, sense perjudici d'una altra informació que puguis proporcionar-nos posteriorment. No conservarem cap dada en cas de no ser la persona seleccionada, ni se cedirà cap dada personal a tercers.
Experiència 1 anys. Requisits mínims: Coneixements necessaris: - Coneixements del món de la jardineria - Coneixements informàtics: o Paquet office. o Habituat a treballar amb CRM. - Idiomes: o Castellà. o Català. o Valorable anglès i francès. - Carnet de conduir i vehicle propi per arribar a la feina. Experiència: - Mínim 6 mesos en atenció al públic, preferiblement en comerç. Personalitat: - Capacitat de comunicació. - Iniciativa. - Flexibilitat (capacitat per canviar rutines i maneres de fer). - Capacitat de treballar de forma autònoma. - Capacitat de treballar sota pressió. - Perseverança i constància. - Sentit del compromís i responsabilitat., Jornada parcial matí (17 hores - jornada setmanal)
Reconeguda empresa del sector de la jardineria, està buscant un/a dependent/a per la parada del mercat de la Flor de Vilassar de Mar. La seva missió és ser la cara visible de l'empresa a la parada del mercat de la flor de Vilassar de Mar. Ser un referent i especialista en els productes de l'empresa, especialment en tots els ensacats.
Experiència 3 mesos. Imprescindible experiencia en la atención de les necesidades básicas de seguridad, alimentación, higiene y salud. Colaborar en el desarrollo de programas de hábitos y rutinas para mejorar los niveles de autonomía del/la usuario/a, Jornada parcial (20 hores - jornada setmanal), Salari mensual brut des de '750' fins a '1425'
¡Hola! ¿Buscas un trabajo para estas navidades o que sea compatible con tus estudios? Si te apasiona la atención sociosanitaria y deseas hacer una diferencia en la vida de personas con discapacidad intelectual, en EULEN Servicios Sociosanitarios, tenemos una emocionante oportunidad para ti. Estamos buscando, para cubrir las vacaciones de los titulares y posiciones estables, a profesionales comprometidos y empáticos que deseen unirse a nuestro equipo en la residencia de adultos de Vilassar de Dalt. Si tienes vehículo propio y una disposición genuina para apoyar a nuestros usuarios en sus actividades diarias, ¡queremos conocerte! **¿Qué podemos ofrecerte?** En nuestra residencia, no solo brindamos atención sociosanitaria; cultivamos un espacio donde la dignidad y el respeto son fundamentales. Tu papel será esencial para ayudar a nuestros usuarios a desarrollar sus habilidades, promover su autonomía y, en última instancia, enriquecer su calidad de vida. Valoramos el esfuerzo y la dedicación, y queremos que te sientas valorado por el impacto que generas en la vida de quienes nos rodean. *VACANTE 1 (turno FINDES y jueves noche) cobertura de IT Horario: sábados, domingos, festivos intersemanales, de 7.30h a 14.30h ó de 14.30h a 21.30h (rotativo semanal) Y jueves noche de 21.30h a 9.30h Salario según convenio por jornada de 28 horas semanales: 1.259€ + plus festivos (14 pagas) *VACANTE 2 (CORRETURNOS) Contrato Indefinido Incorporación inmediata Jornada parcial de 30 horas semanales; De Junio a Octubre, jornada completa a 38.5 horas semanales (1.425€ brutos/mes) Horario principalmente de mañanas, aunque, dependiendo de la necesidad, podría ser tardes, noches o algún fin de semana Salario según convenio por jornada de 30 horas semanales: 1.110€ brutos/mes + pluses, si corresponde (14 pagas) *VACANTE 3 (turno TARDES) del 22/12/25 al 29/12/25 Horario: de Lunes a Viernes, de 14.30h a 22.00h Salario aproximado por esta sustitución (8 días): 380€ brutos + parte proporcional de 2 pagas extras y finiquito *VACANTE 4 (turno FINDES) del 23/12/25 al 22/03/26 Horario: sábados, domingos y festivos intersemanales, de 7.30h a 14.30h ó de 14.30h a 21.30h (rotativo semanal) Salario según convenio por jornada de 16 horas semanales: 752€ + plus festivos (14 pagas)
Experiència 1 mesos. Desitjable experiència prèvia realitzant labors de neteja de vidres (edificis, oficines, locals, zones comunes, etc....). Es valorarà positivament coneixement de subministraments i productes químics de neteja. Valorable títol en Educació General Bàsica o títol ESO., Jornada parcial (16 hores - jornada setmanal), Salari mensual brut 500
Multiserveis Ndavant, empresa especialitzada al sector de la neteja, necessita incorporar una persona per a realitzar la neteja a Collblanc. Requisits: • Perfecte domini de les llengües vehiculars tant a nivell oral com escrit. • Documentació en vigor. Si es disposa de permís de treball aquest haurà d'estar vigent (no caducat o amb la resolució afirmativa de renovació). • En disposició de número d'afiliació a la seguretat social. • Responsable i amb ganes de treballar. • Experiència en neteja. Oferim: · Jornada Laboral: Parcial de 16 h/setmanals. · Horari de 15 a 23 h, tots els caps de setmana i festius entre setmana de l'any. · Tipus de contracte: Indefinit. · Data d'incorporació: Immediata. · Salari brut mes: 500€ x 15 pagues. · Cura en xarxa: Servei d'atenció psicoemocional disponible tots els dies de l'any. Ndavant és una empresa compromesa a garantir la igualtat d'oportunitats, promovent la presència equilibrada entre dones i homes i fomentant la inclusió laboral de col·lectius vulnerables, sent especialment benvingudes les candidatures per a ocupar llocs en activitats amb " infrarepresentació" femenina. En enviar la teva sol·licitud d'ocupació, Ndavant tractarà les teves dades com a responsable de tractament per a valorar la teva candidatura i, si és el cas, contactar amb tu. La base que legitima el tractament és la teva sol·licitud d'aplicació a l'oferta publicada. Les dades que tractarem són els continguts en el teu perfil d'aquest portal d'ocupació, sense perjudici d'una altra informació que puguis proporcionar-nos posteriorment. No conservarem cap dada en cas de no ser la persona seleccionada, ni se cedirà cap dada personal a tercers.
Experiència 2 anys. Formación relacionada en Contabilidad. Sólidos conocimientos en Excel Valorable conocimientos Contasol/Factusol, Jornada completa, Salari mensual brut des de '2000' fins a '2250'
Buscamos UN/A CONTABLE para despachos abogados al centro de Barcelona.
Experiència 1 anys. Es valorarà experiència en l'àmbit de la Salut Mental o de l'Atenció Comunitària, Jornada completa, Salari mensual brut des de '1200' fins a '1400'
La principal funció de l'auxiliar d'habitatge és la de realitzar l'atenció directe en el domicili particular de les persones a les que té assignades com a referent (màxim 8 persones) i desenvolupar les tasques pactades prèviament en el Pla d'Atenció Individualitzat de cada persona per tal de promocionar la seva autonomia en totes les àrees de qualitat de vida. Caldrà, també, que l'auxiliar d'habitatge deixi registrat cada servei (amb les seves peculiaritats) en la base de dades del SSAPLL i que participi activament en les reunions mensuals que realitzarà amb l'equip tècnic del servei.
Experiència 1 anys. - Veterinario/a con experiencia en pequeños animales. - Disponibilidad para realizar visitas a domicilio en Barcelona según tu agenda. Bonus por cada visita. - Perfil generalista., Jornada completa
¿Te apasiona la medicina veterinaria y quieres trabajar de una forma más cercana, flexible y humana? Nuestro cliente ofrece un servicio de atención veterinaria a domicilio en Barcelona, y buscamos incorporar un/a profesional con vocación y ganas de marcar la diferencia en la vida de las mascotas y sus familias. QUÉ OFRECE NUESTRO CLIENTE - Contrato Indefinido. - Jornada completa de 40 horas semanales (posibilidad de Jornada Parcial o Autónomo, A TU ELECCIÓN). - Salario Competitivo + bonus por visitas. - Gastos de desplazamiento a cargo de la empresa. - Estabilidad laboral y excelente ambiente de trabajo. ¡Por qué unirte! Aquí no serás "uno/a más", tendrás la oportunidad de ofrecer un servicio cómodo y de calidad, con tiempo para cada paciente y libertad para organizar tu día. Si buscas un proyecto que combine vocación, flexibilidad y estabilidad, este es tu lugar.
Experiència 1 anys. Edició de vídeo (DaVinci Resolve i Adobe Premiere). Edició d’imatge (Photoshop, Canva o eines equivalents). Nivell bàsic o intermedi de WordPress. , Jornada completa, Salari mensual brut 1500
SUBMON busca incorporar una persona per donar suport al Departament de Comunicació mitjançant un contracte subvencionat pel SOC. La persona seleccionada participarà en la creació de continguts audiovisuals per a la web i les xarxes socials i donarà suport en la gestió de continguts digitals, el manteniment de la web corporativa. Important! Requisits indispensables (SOC-JOVES EN PRÀCTIQUES): • Estar registrats en el fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil. • Estar inscrits a l’OT de Catalunya com a demandants d’ocupació no ocupats (DONO). • Estar en possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mitjà o superior o títols oficialment reconeguts com a equivalents, o d’un certificat professional que els habilitin per a l’exercici professional. Que no hagin passat tres anys des de la finalització dels estudis, o cinc anys si es concerta amb una persona amb discapacitat. Formació requerida • Estudis en Comunicació Audiovisual • Català i castellà nivell alt, anglès nivell intermedi (valorable)
Experiència 3 anys. - Experiencia mínima de 3 años en funciones similares. - Dominio de Castellano y Catalán, hablados y escritos. - Persona enérgica, rápida, despierta y polivalente. - Excelente dominio de Microsoft Office., Jornada parcial matí (5 hores - jornada diaria)
Prestigioso Despacho de Abogados en Barcelona, especializado en ofrecer un servicio cercano, profesional y de calidad, busca incorporar a su equipo una persona dinámica y polivalente para el puesto de RECEPCIONISTA (H/M) en jornada parcial de mañana. LA EMPRESA OFRECE: - Contrato Indefinido, con periodo de prueba inicial. - Estabilidad laboral en un entorno profesional consolidado. - Jornada parcial de 25 horas semanales. - Horario: Lunes a Viernes de 9h a 14h. - Retribución: 12.500€ b/a.
Experiència 3 mesos. Experiencia mínima de 3 meses en funciones similares, Jornada parcial (13 hores - jornada setmanal), Salari mensual brut des de '414' fins a '480'
¡Hola! ¿Tienes formación reglada y finalizada en Educación infantil? ¿Dispones de unas horas semanales para combinarlas con tu profesión? Si es así, nos encantará conocerte y colaborar contigo. EULEN Servicios Sociosanitarios selecciona, para una escuela infantil ubicada en La Roca del Vallés, un/a Educador/a Infantil para cubrir una posición estable a jornada parcial. ¿Qué podemos ofrecerte? - Contrato de interinidad por reducción de jornada de la titular hasta julio 2026 - Inicio: 08/01/2026 - Jornada parcial de 13 horas semanales - Horario: de lunes a viernes de 15h a 17h; Los lunes también hay reunión de equipo de 17h a 19h - Salario proporcional según convenio: 483€ brutos/mes (12 pagas) - Ubicación de escuela: La Roca del Vallés, (Vallés Oriental) - Acceso a CLUB EULEN (ventajas, descuentos, promociones, etc.)
Experiència 3 anys. Administració i comptabilitat, Jornada parcial (38 hores - jornada anual), Salari mensual brut des de '1700' fins a '1900'
Administració Comptabilitat Atenció al públic
Jornada intensiva, Salari mensual brut 1179
Es requereix oficial 3a administratiu/va pel Departament de RRHH amb titulació de CFGM o CFGS d'administratiu, permís de conduir per desplaçar-se al lloc de treball. L'empresa ofereix un contracte temporal de tres mesos amb possibilitat posterior de contracte indefinit, horari intensiu de 8.00-15.30 i sou 1179€/mensuals.
Jornada parcial (4 hores - jornada diaria), Salari mensual brut 1870
1 Educador/a Ambiental per a treballar a Lleida en els programes d'educació "Lleida en viu", "Escoles sostenibles" i "Ecoactivitats".
Experiència 1 anys. Sociosanitaria, Jornada parcial (30 hores - jornada setmanal), Salari mensual brut des de '888' fins a '900'
Accent Social es una empresa catalana especializada en la atención de personas dependientes, respetando su autonomía y acompañándolas en su proceso vital. ¿Quieres unirte a nosotros y formar parte de una gran empresa? Se requiere personal sociosanitario, auxiliares de ayuda a domicilio en la localidad de Llinars del Vallès. Funciones y responsabilidades: • Certificado de profesionalidad de atención sociosanitaria a personas dependientes en domicilio o instituciones sociales, FP Grado Medio Técnico/a Auxiliar de Enfermería o Técnico/a en Atención Sociosanitaria, Técnico/a en atención a personas en situación de dependencia. • Con vocación 100% en el sector de cuidados a las personas. • Valorable un año de experiencia en puesto similar. • Con perfecto dominio de las lenguas vehiculares y con la documentación en vigor (DNI/NIE, número de afiliación a la seguridad social y domiciliación bancaria.). • IMPRESCINDIBLE disponer de Vehículo propio, coche y/o moto. (no patinete, no bicicleta o similares). ¿Cuáles serán tus funciones y responsabilidades? • Atención en el propio domicilio, a los/las usuarios/as, siguiendo las pautas de actuación y atendiendo a lo establecido por los/as técnicos/as responsables del servicio: • Ayuda y/o supervisión en el aseo e higiene personal. • Ayuda y/o supervisión para el vestido, calzado y la alimentación. • Actividades relacionadas con la atención del domicilio, vigilancia y mantenimiento del orden del hogar (preparación de alimentos, compra, lavado, planchado…). • Transferencias, traslados y movilización dentro del hogar. • Actividades de ocio dentro del hogar. • Ayuda para levantarse, acostarse y/o realizar cambios posturales. • Acompañamiento externo a la vivienda (paseos, acompañamiento a vistas médicas, …) ¿Qué te ofrecemos? • Jornada Laboral: Parcial, entre 25 a 30 horas semanales • Horario: de lunes a viernes, jornada partida, disponibilidad horaria de 8:00 a 20:00 horas el lunes y de martes a viernes de 8:00 a 17:00 horas a concretar con planificación. • Tipo de contrato: INDEFINIDO.