Assistent adminsitració i logística

66 Inscrits

Referència oferta:

FA07344455

Data publicació oferta:

10/05/2021

Data de tancament:

12/07/2021

Llocs de treball:

1

BRAVILOR BONAMAT IBERICA SL

Descripció de l'oferta

Persona responsable de tasques administratives i logística (gestió de magatzem), amb perfil orientat a atenció al client i servei.

BARCELONA - VALLÈS OCCIDENTAL - 08110 MONTCADA I REIXAC

Detall de les funcions del lloc de feina

- Atenció al client, tant telefònica com correu mail, com presencial. - Gestió de comandes: confecció d cotitzacions, tancament de comandes, facturació, cobraments. - Gestió de entrade si sortides demagatzem, control de stocks i compres. - Recolçament al despartament comercial. - Gestió adminsitrativa general de la oficina. - Recolçament comercial a fires i a vendes i marketing.

Requisits

  • Experiència 24 mesos. Experiencia mínima de 2 anys en feina adminsitrativa, logística o de gestió, habituat a tracte a clients o distribuidors, i a gestió del cicle complert de venda, facturació i lliurament de mercaderies.
  • Títol fp de grau mig
  • Títol fp de grau mig - administració
  • Anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)
  • Català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
  • Competències / coneixements: habilitats de comunicació (nivell: alt) : orientació al serve i atenció a client (nivell: mitjà) : persona ordenada, organitzada, i meticulosa. (nivell: mitjà) : coneixement de word, excel, powerpoint (nivell: mitjà) :
  • Permisos de conduir: b

Condicions del lloc de treball

  • Contracte laboral indefinit (0 mesos)
  • Jornada parcial (8 hores - jornada diaria)
  • Salari mensual brut 1675