Assistent adminsitració i logística
66 Inscrits
Referència oferta:
FA07344455
Data publicació oferta:
10/05/2021
Data de tancament:
12/07/2021
Llocs de treball:
1
BRAVILOR BONAMAT IBERICA SL
Descripció de l'oferta
Persona responsable de tasques administratives i logística (gestió de magatzem), amb perfil orientat a atenció al client i servei.
BARCELONA - VALLÈS OCCIDENTAL - 08110 MONTCADA I REIXAC
Detall de les funcions del lloc de feina
- Atenció al client, tant telefònica com correu mail, com presencial. - Gestió de comandes: confecció d cotitzacions, tancament de comandes, facturació, cobraments. - Gestió de entrade si sortides demagatzem, control de stocks i compres. - Recolçament al despartament comercial. - Gestió adminsitrativa general de la oficina. - Recolçament comercial a fires i a vendes i marketing.
Requisits
- Experiència 24 mesos. Experiencia mínima de 2 anys en feina adminsitrativa, logística o de gestió, habituat a tracte a clients o distribuidors, i a gestió del cicle complert de venda, facturació i lliurament de mercaderies.
- Títol fp de grau mig
- Títol fp de grau mig - administració
- Anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)
- Català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: habilitats de comunicació (nivell: alt) : orientació al serve i atenció a client (nivell: mitjà) : persona ordenada, organitzada, i meticulosa. (nivell: mitjà) : coneixement de word, excel, powerpoint (nivell: mitjà) :
- Permisos de conduir: b
Condicions del lloc de treball
- Contracte laboral indefinit (0 mesos)
- Jornada parcial (8 hores - jornada diaria)
- Salari mensual brut 1675